Σχολικό  έτος  2024-2025

Συμμετέχουσες χώρες

Ρουμανία, Ισπανία, Τουρκία, Γαλλία

Αυτό το έργο στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές ηλικίας 15-19 ετών με τις δεξιότητες να εντοπίζουν και να αναλύουν ψεύτικες ειδήσεις και παραπληροφόρηση. Μέσω της διασυνοριακής συνεργασίας, οι μαθητές θα μάθουν να αξιολογούν την αξιοπιστία των διαδικτυακών πληροφοριών, να κατανοούν πώς και γιατί διαδίδεται η παραπληροφόρηση και να γίνουν υπεύθυνοι ψηφιακοί πολίτες που μπορούν να δημιουργήσουν επαληθευμένο, αξιόπιστο περιεχόμενο. Μέχρι το τέλος του έργου, οι μαθητές θα: Αναγνωρίσουν διαφορετικούς τύπους παραπληροφόρησης και τα χαρακτηριστικά τους. Αναπτύξουν κρίσιμες δεξιότητες γραμματισμού στα μέσα για την αξιολόγηση των πηγών και την επαλήθευση πληροφοριών. Χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά εργαλεία ελέγχου δεδομένων για να επικυρώσουν την ακρίβεια του διαδικτυακού περιεχομένου. Συνεργαστούν  διεθνώς, ενισχύοντας τις ομαδικές και επικοινωνιακές δεξιότητες. Σχεδιάσουν και διαδώστε μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την εκπαίδευση των συμμαθητών σχετικά με την παραπληροφόρηση. Αυτό το έργο όχι μόνο ενισχύει την παιδεία στα μέσα, αλλά επίσης προωθεί την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και μια υπεύθυνη προσέγγιση στα ψηφιακά μέσα.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/fake-news-and-misinformation-internet-and-media

1η εργασία : https://padlet.com/mar2marpl/case-studies-on-disinformation-irxaq77ovwhs5m9f

Fake News and Misinformation on the Internet and Media
Κύλιση προς τα επάνω