Σήμερα στα πλαίσια της μέρα φιλοζωΐας στο 2ο Επαλ είδαμε την ταινία Re-action , μιλησαμε για την ημέρα αυτή … φυτέψαμε μέχρι και δέντρο!



Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
Το σχολείο μας....

Σήμερα στα πλαίσια της μέρα φιλοζωΐας στο 2ο Επαλ είδαμε την ταινία Re-action , μιλησαμε για την ημέρα αυτή … φυτέψαμε μέχρι και δέντρο!


